משלוח איכותי לשכונת רמות בירושלים זרי בוטיק זרי פרחים רמות משלוח זר לשבת לרמות ירושלים זר פרחים איכותי דובי לרמות שוקולד מתוק לרמות יין איכותי לרמות  ירושלים ..  

בימי חול, בערבי שבת וחג או לקראת אירועים מיוחדים. בחנות פרחי גאיה בירושלים תמצאו תמיד אנשים מחייכים. ככה זה אצלנו, כולם מרגישים בבית, נכנסים להגיד שלום, מתעדכנים במה חדש, מסתובבים בין שפע פרחים ועציצים המגיעים אל החנות מדי יום טריים, רעננים וזוהרים, בוחרים זר פרחים או עציץ נחמד, מתכופפים להריח את האדמה החיה כל כך ופרח מקסים שמראהו מסחרר את החושים ועושה טוב ללב
צוות חנות פרחי גאיה בירושלים מזמין אתכם לחגיגת עציצים ופרחים גדולה. מדי יום ביומו תמצאו אצלנו זרי פרחים מרהיבים במגוון עיצובים, סגנונות וגדלים, סידורי פרחים שהופכים אירוע למשהו שכולם מדברים עליו, בוקטים, זרים מתוקים, פרחי משי, לאקי במבוק, זרי כלה שכל אחד מהם הוא מלאכת מחשבת אישית ומרגשת, עצי בונסאי ייחודיים, ואזות ואגרטלים, כלי בית מעוצבים, ברכות מעוצבות בעבודת יד, מבחר עשיר של מתנות לכל אחד ולכל אירוע, עיצובי בלונים ובלוני הליום, יינות בוטיק, שוקולדים ועוד ועוד.
לצד זרי פרחים וסידורי פרחים, אנו מתמחים גם בעיצוב חופות ואירועים בפרחים. לרשותכם עומדת מחלקה מקצועית מיוחדת, שתלווה אתכם לאורך כל הדרך, משלב הרעיון ועד ליום האירוע עצמו, בתכנון מקצועי ובלתי שגרתי ובשלל רעיונות רבי דמיון.
אצלנו בפרחי גאיה, בירושלים זוכה כל פרח וכל מוצר ליחס מיוחד. כל מוצר יוצא מהחנות לאחר בקרת איכות מקסימאלית ובלתי מתפשרת, וכמובן עם ברכת הדרך לאדם או לאירוע שלו הוא מיועד.
לפרחי גאיה זרי פרחים, סידורי פרחים, זרי כלה, זרים מתוקים, עציצים מעוצבים ועוד בסטנדרטים גבוהים במיוחד. כולם יפים, מרגשים ונשזרים ביד אוהבת.

סידורי פרחים לאירועים

כל מעצב אירועים יודע שהפרטים הקטנים הם אלו שהופכים סתם עיצוב למשהו אישי וחוויתי

המשרה אווירה קסומה על אולם האירועים. בשנים האחרונות, אומנות שזירת פרחים לאירועים

הפכה לאלמנט חשוב מאוד אשר לוקחת אירוע קטן וצנוע ונותנת לו תחושה של אירוע גרנדיוזי .

אז איך מחליטים על סידור הפרחים? במה חשוב להתמקד? סקירה נרחבת במאמר הבא

הזמנת סידור פרחים לאירועים – למלא את החלל בקסם מיוחד

עם סגירת האולם, העיצוב ואופי האירוע חשוב להעצים את האפקט העיצובי באמצעות תוספות קטנות

אשר עושות שינוי גדול ויגרמו לאורחים לחוש את הקסם באוויר. לעתים קשה לנו להבין כמה אפשר

לפאר ולהדר את האירוע באמצעות פעולה כל כך פשוטה כמו סידורי פרחים לאירועים.

יתרה מכך, בקליפורניה נערך מחקר אשר במסגרתו הוכח שפרחים אכן משפיעים באופן

חיובי על מצב הרוח שלנו מה שעתיד להוסיף אנרגיה חיובית בקרב משתתפי האירוע

 ולתרום לאווירה הכללית באולם

טיפים לבחירת סידורי פרחים

בחירה נכונה של סידורי פרחים לאירועים שלכם כוללת בתוכה מספר כללי מפתח.בואו נבין מהם:

מיקום

מיקום הפרחים באירוע חשוב מאוד ליצירת אפקט עיצובי מרשים. בדרך כלל באירועים גדולים

אנו נרצה ליצור קו אחיד של עיצוב וכן נימנע מריבוי צבעים וחוסר סדר בסידור הפרחים .

אנו גם לא נרצה להפריז בכמות הפרחים וחשוב שנבין שהעיצוב צריך ללוות באופן הרמוני את העיצוב

באולם מבלי לגנוב את כל הפוקוס.

התאמת עיצוב הפרחים לסוג האירוע

סידור הפרחים וסגנונו ייקבע בהתאם לאופי האירוע ומיקומו . ישנם סידורים אשר נפגוש בשולחנות הפאנלים של ישיבות קבינט למשל,
בהלוויות לא עלינו,על שולחנות חתונות באירועים ובקבלת הפנים. גם צבע הפרחים וסוגם ייקבע על פי סוג האירוע כשם שיש פרחים המזוהים עם אהבה ושמחה
ויש פרחים המזוהים יותר עם אבל ועצבות. גם צבעים שונים מתאימים לאירועים שונים והבחירה בהם היא איננה מקרית.
למשל,בסידורי פרחים לחתונה בטבע נהוג לבחור בקו יותר “כפרי” ושילובי פרחים בצבע כתמתם חום ישתלבו נהדר בסגנון כזה.
לעומת זאת באולם אירועים יוקרתי נהוג לבחור בשילובים של סגול לבן,לבן ורוד,וכחול סגלגל.

הזמנת סידורי פרחים מחנות מקצועית

בגלל שסידורי פרחים כל כך חשובים לעיצוב האירוע ,נהוג להזמין את השירות מחנות פרחים

מקצועית אשר נותנת את השילוב של יצירתיות ויכולת עיצובית. אנו בגאיה פרחים ,מתמחים בשזירה אישית
של פרחים לעיצוב אירועים מיוחדים ומשלוחי פרחים בכל אזור ירושלים והסביבה

אנו שמים דגש רב על עבודה נקייה,טריות הפרחים וייחודיות העיצוב .

צוות השוזרות שלנו מורכב מעובדות עם שנות נסיון רבות בתחום הפרחים ואהבה עזה למקצוע.

משלוחי פרחים בבית הכרם

מחפשים חנות פרחים איכותית ברמת בית הכרם? הגעתם למקום הנכון אנחנו בגאיה נותנים שירותי פרחים מעל 15 שנה החנות פרחים שלנו נמצאת ברמת בית הכרם והיא מספקת מגוון רחב של שירותי פרחים לשכונת רמת בית הכרם שזירה עיצוב סידור פרחים יוקרתי זרים מיוחדים בלונים שוקולדים חנות פרחים ברמת בית הכרם גאיה היא הבחירה הנכונה והמקצועית ביותר בשבילך שירותי הפרחים שאנו נותנים הם ברמה הגבוהה באזור ירושלים …חנות הפרחים ברמת בית הכרם נונת שירותי קישוט מכוניות זרי כלה …חברתנו מספקת  את עבודתה באהבה ותשוקה רבה למקצוע חנות הפרחים ברמת בית הכרם מעסיקה אנשים אשר בעלי ידע רב וניסיון רב שנים בתחום אצלנו בחברה דואגים לאיכות וטריות הפרחים אשר מגיעים אל הלקוחות שלנו..גאיה חנות פרחים רמת בית הכרם בואו לבקר באתר הבית ותוכלו להנות ממגון ענק ורחב של מוצרי גאיה מזרי פרחים ועד עיצוב אירועים ,גאיה חנות פרחים תספק לכם  שירות מקצועיות ותמורה רבה לכסף שהשקעתם באהובכם..גאיה מספקת בכל יום עשרות משלוחי פרחים לרמת בית הכרם ועובדת עם קהל השכונה כבר שנים רבות נשמח ולעמוד לשירותכם בכל עת, יש חבילות לכל מטרת אירוע מלידה,חתונה,יום הולדת,בת מצווה,להגיד תודה,לשמח,יום אהבה,ראש השנה ,סוכות ,פסח, שבועות,חנוכה,.נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת צוות  גאיה חנות פרחים רמת בית הכרם. 

משלוח פרחים לשערי צדק

רשת גאיה עולם של פרחים נמצאת בבית החולים שערי צדק כבר מעל לשנתיים רשת גאיה עולם של פרחים מספקת שירותי משלוחים בחינם לכל חלקי בית החולים.. שעות הפעילות של הסניף בבית החולים הוא :  

8:00-20:00  בימי א-ה . יום ו מי 8:00-14:00 . 

גאיה עולם של פרחים מספקת מגוון רחב של שירותי פרחים מזרי בלונים מתנה ליולדת של עציצים סחלבים יין בלונים מעוטירם במיוחד ליום המיוחד אנו נספק עבורכם את המשלוח הכי איכותי שיש בשוק הפרחים בירושלים חברתנו מספקת לכ רחבי בית החולים וכלל המחלקות הנמצאות במקום משלוח פרחים חינם מהיר ואמין אנו נמצאים פה על מנת לשרת אותכם ולתת לכם את מלוא התמורה עבור הכסף שהשוקע עבור אהובכם .

משלוח זר פרחים שערי צדק : 

משלוח פרחים של זר היוצא מגאיה אשר נמצאת בתוך בית החולים תוכלו לשלוח זר לכל מטרת אירוע אנו נעצב עבורכם סגנון של צבעים אשיר יחודי ומותאם אישית לפי טעמכם העשיר אנו מספקים את הטריות המרבית שיש בשוק הפרחים אנו מעצבים כל זר והזמנה באהבה רבה מקצועיות רבת שנים לכל עובד בחברתנו ללא ידע בפרחים אין אפשרות לעבוד בחברתנו רבת השנים… 

זר מתוק לשערי צדק: 

 בגאיה יוכלו לסדר לכם זר מתוק אשר מגיע עמוס ממתקים צבע טעם ועיצוב עשיר ומקסים אשר עושה חם בלב וכמובן מאוד טעים..

משלוח חינם שערי צדק : 

בחברת גאיה מאמינים שכחלק מהשירות שלנו והעדיפות למיקום בבית החולים יתבצע כל משלוח לשערי צדק לעובדי המקום או בשביל הלקוחות שלנו יהיו בחינם ובמהירות מרבית.

שוקולד :

גאיה עולם של פרחים תשמח להכין לכם מארז שוקולדים רחב ממגון המוצרים שלנו יש גם בהכשר מהודר של מהדרין בשביל שומרי הכשרות המחמירה קיים מגוון רחב של עיצובי קופסא עם שושקולדים או בפרט עם כלל סוגים של שוקולד שאפשר לשלב ולעצב בצורה מדהימה.  

זרי בלונים :

בגאיה תמצאו זרי בלונים לכל מטרה מהולדת בן בת מעוצבים ועשירים אשר מחממים את הלב … ואפילו לאחל החלמה מהירה ולהכיר אהבה גדולה לאהובכם… לאחל יום הולדת שמח ..יום נישואים מאושר.. ברוכים הבאים שבאתם יש בלונים לכל מטרה וסגנון מתנה. 

סידור פרחים : 

סיגורי עיצוב הפרחים של גאיה עשירים ורחבים ונעשים על ידי צוות מקצועי בדברים וסגנון יחודיי לרשת גאיה כאן באתר תוכלו להנות ממגון עשיר של סידורי פרחים מרהיבים כל סוג אירוע כנסים הולדת בת בן החלמה מהירה לרגש לפנק להיות מקורי ויצירתי סידור פרחים זאת הבחירה הטובה ביותר..

משלוח פרחים בירושלים

רשת גאיה עולם של פרחים מספקת שירותי פרחים בירושלים מעל 15 שנה.

שירותי משלוחים לכל חלקי ירושלים בירת ישראל היפה חיפשתם זר פרחים מדהים מארז שוקולד מפנק זר בלונים דובי משמח ומרגש גאיה עולם של פרחים תעזור לכם למצוא את המתנה המושלמת ותגרום לאהובכם להתרגש ולהתפנק ממתנה שווה וצוות מקצועי אשר עוסקים בתחום הפרחים שנים רבות ..

באתר הבית שלנו תוכלו להנות ממוצרים מדהימים סחורה טרייה בכל יום בשנה גאיה מקבלת בכל יום פרחים טריים המתאימים לכל חלק בעונה באתר תמצאו הטבות בלעדיות עבור קהל הלקחות הרחב של רשת גאיה עולם של פרחים..

משלוח פרחים בירושלים רציתם סידור פרחים מעוצב לפי סגנון אישי שמתאימים לכל אירוע .. הסניף שלנו נמצא בשערי צדר בית החולים ירושלים רשת גאיה מתחייבת להוציא משלוחים עד 3 שעות מרגע ההזמנה ..

מארז שוקולד ובלונים משלוח פרחים בירושלים מהיר ואמין :

רציתם מארז שוקולד ובלונים מיוחדים גאיה תשלח מתנה מתוקה וטעימה במיוחד אשר תרגש את אהובכם משלוח פרחים בירושלים שוקולד ובלונים….

משלוח פרחים בירושלים מהיר :

גאיה דוגלת באהבה גדולה למקצוע אנו נמצאים בירושלים וקהל הלקוחות שלנו עשיר ומגוון אנחנו עובדים עם משרדי ממשלה אונברסיטאות בירושלים מוסדות גדולים מספקים את כל שירותי הפרחים הקימיים בשוק הפרחים : עיצוב אירועים ,סידורי פרחים איישים ,זרי פרחי,ם זרי כלה, עיצוב בלונים, קשת בלונים לאירוע, שיווק סיטונאי של פרחים ,שוקולדים מיוחדים ,מארזים עם שוקולד דובי יין ,קופסאת פרחים מעוצבות לכל סגנון וצבע אשר אתם אוהבים …

משלוח פרחים בירושלים איכותי ומיוחד..

מארזים מפנקים בירושלים

בגאיה עולם של פרחים תקבלו מארזים מפנקים ומיוחדים הכוללים מארזי פרחים ויין מארז שוקלדים….

ובלונים מארז שוקולדים מארזי פרחים סידורי עציצים בכלים בעיצוב אישי ומיוחד….

לרשת הפרחים שלנו שפועלת בשורק הירושלמי מעל 15 שנות ניסיון כל עובד ברשת הפרחים שלנו מעל עשור בתחום הפרחים אנו דוגלים על איכות ושלמות המוצרים ברשת שלנו תמצאו רי בוטיק בעיצוב אישי ומיוחד אנו נשמור על איכות המוצר ונדאג שהוא יגיע בצורה הכי מדהימה ומהירה שיש עד לבית הלקוח …

ברשת הפרחים שלנו עושים הכל על מנת להוצי את המארז הכי מפנק ומשוקע שיש בירושלים באתר הבית שלנו תהנו ממגון רחב של מארזים חבילות לימי הולדת מתנות שי לעובדים חבילות ומארזי שוקולד עייצוב בלונים מיוחדים לכל מטרה..

ברשת הבית שלנו בסניף שערי צדק הלקוחות שלנו מתנהלים מול צוות אחראי מיומן ומומחה בכל שירותי הפרחים הקיימים בעולם…

צוות גאיה עולם של פרחים …

פרחים משלוח חינם בשערי צדק

גאיה עולם של פרחים מספקת בשנה אלפי מתנות ליולדות בירושלים במסגרת פעילות רבת השנים שלנו אנו מגיעים לכלל בתי החולים ביורשלים ומספקים משלוחים תוך 3 שעות מרגע ההזמנה ..

 באתר הבית שלנו תמצאו מגוון דובים מיוחדים עם הקדשות מיוחדת לתינוק הרך שנולד או נולדה גאיה עולם של פרחים מעצבת קופסאות פרחים האתם לצבע שאתם רוצים לפי בחירה אישית אצלנו תמצאו מארזים של שמיכות הנקה סל כביסה מיוחד לבגדים של הנסיך או הנסיכה…

בגאיה עולם של פרחים כל הזמנה עוברת אצל עובדים אשר עובדים בתחום הפרחים מעל עשור וידאגו שהמתנה ליולדת בירושלים תצא הכי יפה ומיוחדת שיש.. 

בתודה רבה והרבה אהבה והערכה צוות גאיה עולם של פרחים תמיד לשירותכם.. 

בגאיה עולם של פרחים תקבלו מארזים מפנקים ומיוחדים הכוללים מארזי פרחים ויין מארז שוקלדים….

ובלונים מארז שוקולדים מארזי פרחים סידורי עציצים בכלים בעיצוב אישי ומיוחד….

לרשת הפרחים שלנו שפועלת בשורק הירושלמי מעל 15 שנות ניסיון כל עובד ברשת הפרחים שלנו מעל עשור בתחום הפרחים אנו דוגלים על איכות ושלמות המוצרים ברשת שלנו תמצאו רי בוטיק בעיצוב אישי ומיוחד אנו נשמור על איכות המוצר ונדאג שהוא יגיע בצורה הכי מדהימה ומהירה שיש עד לבית הלקוח …

ברשת הפרחים שלנו עושים הכל על מנת להוצי את המארז הכי מפנק ומשוקע שיש בירושלים באתר הבית שלנו תהנו ממגון רחב של מארזים חבילות לימי הולדת מתנות שי לעובדים חבילות ומארזי שוקולד עייצוב בלונים מיוחדים לכל מטרה..

ברשת הבית שלנו בסניף שערי צדק הלקוחות שלנו מתנהלים מול צוות אחראי מיומן ומומחה בכל שירותי הפרחים הקיימים בעולם…

צוות גאיה עולם של פרחים 

משלוח פרחים חינם לכל חלקי בית החולים שערי צדק רשת הפרחים גאיה עולם של פרחים…

מתנות ברמת בית הכרם

באהבה ותשוקה רבה למקצוע חנות הפרחים ברמת בית הכרם מעסיקה אנשים אשר בעלי ידע רב וניסיון רב שנים בתחום אצלנו בחברה דואגים לאיכות וטריות הפרחים אשר מגיעים אל הלקוחות שלנו..גאיה חנות פרחים רמת בית הכרם בואו לבקר באתר הבית ותוכלו להנות ממגון ענק ורחב של מוצרי גאיה מזרי פרחים ועד עיצוב אירועים ,גאיה חנות פרחים תספק לכם  שירות מקצועיות ותמורה רבה לכסף שהשקעתם באהובכם..גאיה מספקת בכל יום עשרות משלוחי פרחים לרמת בית הכרם ועובדת עם קהל השכונה כבר שנים רבות נשמח ולעמוד לשירותכם בכל עת, יש חבילות לכל מטרת אירוע מלידה,חתונה,יום הולדת,בת מצווה,להגיד תודה,לשמח,יום אהבה,ראש השנה ,סוכות ,פסח, שבועות,חנוכה,.נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת צוות  גאיה חנות פרחים רמת בית הכרם.  

משלוח פרחים מעוצב:

משלוח פרחים מעוצב הכולל זר פרחים אגרטל תוספת שוקולד או יין מעניין בהתאם לאירוע הכול נארז בצלופן איכותי עם רשתות המוסיפות למתנה ערך רב ומעניקות לו ברק ..

משלוח פרחים ושוקולד : 

סידור פרחים או קופסואת פרחים עם שוקולד של פפרו רואשה מרסיי קינדר חברת דה קארינה עם הכשר בד”צ אנו בגאיה נעשה לכם משלוח שכל אחד ואחת היו שמחים ואוהבים לקבל …

משלוח יין ובלונים : 

בגאיה עולם של פרחים תוכלו למצוא באתר הבית ובחנות הפיזית הקיימת בשערי צדק ירושלים מגוון עשיר של יינות אשר מגיעים מכלל רחבי יקב בארץ ובעולם בגאיה תמצאו בלונים לכל מטרת אירוע מיום הולדת ועד החלמה מהירה .. גאיה תעצב לכם משלוח של יין עם סידור בלונים מרהיב ועשיר אשר מפנק ומרגש ובהחלט שווה תמורה לכסף באתר הבית שלנו תמצאו מגוון עשיר של מארזי יין ובלוניןם..

משלוח פרחים דובים לשכונת מלחה:

בגאיה תהנו ממשלוח פרחים לשכונת מלחה איכותי מהיר ומלא פרחים אשר מספר הנאה מרבית ואושר רצוף תוכלו למצוא אצלנו מגוון רחב של דובים לכל מטרת אירוע מבאהבה עד לאחל  החלמה מהירה… 

Delivery of flowers from America to Jerusalem

Hi, you were looking for a delivery from America to Jerusalem of quality and fresh flowers with us at Gaia, a world of flowers. Enjoy a rich variety of many quality products in a personal style and design …

Gaia World of Flowers serves over a million customers every year. Every year Gaia serves hundreds of customers from America every year and sends them quality and fresh deliveries for every purpose.

You wanted to surprise your loved one with a colorful or classic boutique bouquet The staff will tailor the perfect gift for you In addition, you can enjoy on our website the most special products available in the flower market in Israel …

Delivery from America to Jerusalem of quality and fresh flowers Wine Chocolates Balloons in a personal design for any occasion Anniversary Happy Birthday Bar Mitzvah Bat Mitzvah Gaia will provide the most special gift for your happy days …

זר פרחים בירושלים

פרחים בירושלים גאיה עולם של פרחים תספק עבור אהובכם את המתנה המושלמת  משלוח זרי פרחים בירושלים והסביבה ….

ברשת הפרחים שלנו תהנו ממגון רחב של מוצרים איכותיים מארזי שוקולד חבילות מפנקות ליקירכם סידורי פרחים בירושלים ברמה הגבוהה ביותר גאיה עולם של פרחים דוגלת בטריות המוצר באיכות ובשילוח המהיר לכל חלק בעיר ..

רשת הפרחים שלנו קיימת מעל 15 שנה בשוק הירושלמי זר פרחים בירושלים הוא חלק מהמומחיות שלנו לשלוח את המתנה היוקרתית לכל אזור בעיר…

באתר הבית שלנו תמצאו מגוון עשיר של מוצרים מדהימים עציצי סחלב זרי בוטיק של ורדים זרי חמניות נהדר זר טוליפים בחורף בגאיה תמצאו את המגוון הגדול בארץ שלך פרחים וכמובן הישר מהחלקאי אליכם לבית ..

גאיה עולם של פרחים מספקת שירותי שזירה רחב מכינה זרי פרחים בירושלים וגורמת למתנה שלכם להיות הכי שווה ויפה שיש…

גאיה עולם של פרחים תעצב ותסגנן את המתנה הכי מיוחדת לאהובכם שייהיו  מרוצים ומאושרים ממתנה מחממת ומרגשת….

ברשת הפרחים שלנו תזכו למגון רחב של רעיונות למתנה מיוחדת ומרגשת בקבוקי יין עציצים סחלבים זרי בוטיק עיצובי פרחיים עיצוב אירועים סידןרי במה סידורי שולחן גאיה עולם של פרחים רשת הפרחים המנצחת של ירושלים תעניק לכם חוייות קנייה יחודית ורכישת מוצרים ברמה הכי גבוהה שקימיים בשוק השיראלי….

זרי פרחים בירושלים גאיה עלם של פרחים…..

משלוחי עציצים

בימי חול, בערבי שבת וחג או לקראת אירועים מיוחדים. בחנות פרחי גאיה בירושלים תמצאו תמיד אנשים מחייכים. ככה זה אצלנו, כולם מרגישים בבית, נכנסים להגיד שלום, מתעדכנים במה חדש, מסתובבים בין שפע פרחים ועציצים המגיעים אל החנות מדי יום טריים, רעננים וזוהרים, בוחרים זר פרחים או עציץ נחמד, מתכופפים להריח את האדמה החיה כל כך ופרח מקסים שמראהו מסחרר את החושים ועושה טוב ללב
צוות חנות פרחי גאיה בירושלים מזמין אתכם לחגיגת עציצים ופרחים גדולה. מדי יום ביומו תמצאו אצלנו זרי פרחים מרהיבים במגוון עיצובים, סגנונות וגדלים, סידורי פרחים שהופכים אירוע למשהו שכולם מדברים עליו, בוקטים, זרים מתוקים, פרחי משי, לאקי במבוק, זרי כלה שכל אחד מהם הוא מלאכת מחשבת אישית ומרגשת, עצי בוננסאי ייחודיים, ואזות ואגרטלים, כלי בית מעוצבים, ברכות מעוצבות בעבודת יד, מבחר עשיר של מתנות לכל אחד ולכל אירוע, עיצובי בלונים ובלוני הליום, יינות בוטיק, שוקולדים ועוד ועוד.
לצד זרי פרחים וסידורי פרחים, אנו מתמחים גם בעיצוב חופות ואירועים בפרחים. לרשותכם עומדת מחלקה מקצועית מיוחדת, שתלווה אתכם לאורך כל הדרך, משלב הרעיון ועד ליום האירוע עצמו, בתכנון מקצועי ובלתי שגרתי ובשלל רעיונות רבי דמיון.
אצלנו בפרחי גאיה, בירושלים זוכה כל פרח וכל מוצר ליחס מיוחד. כל מוצר יוצא מהחנות לאחר בקרת איכות מקסימאלית ובלתי מתפשרת, וכמובן עם ברכת הדרך לאדם או לאירוע שלו הוא מיועד.
לפרחי גאיה זרי פרחים, סידורי פרחים, זרי כלה, זרים מתוקים, עציצים מעוצבים ועוד בסטנדרטים גבוהים במיוחד. כולם יפים, מרגשים ונשזרים ביד אוהבת.

סידורי פרחים בירושלים

איזורי החלוקה שלנו

ירושלים והסביבה

₪30 למשלוח באיזור:

₪40 למשלוח באיזור:

₪50 למשלוח באיזור:

₪60 למשלוח באיזור:

כפר סבא והסביבה

₪15 למשלוח באיזור כפר סבא

₪25 למשלוח באיזור רעננה והוד השרון

₪30 למשלוח באיזור:

₪45 למשלוח באיזור הרצליה, ראש העין ורמת השרון

₪60 למשלוח באיזור נתניה

משלוחים חינם לבית החולים שערי צדק ובית חולים מאיר!